Porady

Pracownik administracyjno-biurowy. Wzór ogłoszenia o prace

4 min czytania

Pracownik administracyjno-biurowy to jedno z najbardziej popularnych stanowisk, jakie jest wyszukiwane na serwisach ogłoszeniowych. Jeśli więc jesteś na etapie poszukiwania pracownika o takim charakterze, to koniecznie zapoznaj się z naszymi wskazówkami. Ułatwią Ci one przygotowanie ogłoszenia o pracę i dowiesz się, jak krok po kroku przygotować skuteczne ogłoszenie o pracę dla pracownika administracyjno-biurowego.

Ogłoszenie o pracę Pracownik administracyjno-biurowy – wzór

Opis firmy

Pierwszy element, z którym kandydaci mają do czynienia podczas zapoznania się z Twoim ogłoszeniem, jest opis firmy, dlatego to ważne, by go nie pomijać. Dzięki temu w szybki sposób kandydat zainteresowany Twoją ofertą, zapozna się z charakterem działalności Twojej firmy. Przedstawienie firmy powinno składać się z 2-3 zdań. W ten części podaj następujące informacje:

  • czym zajmuje się Twoja firma,
  • jak długo działa na rynku,
  • gdzie mieści się jej siedziba,
  • w czym wyróżnia się na tle konkurencji.

Warto także zamieścić link do firmowej strony internetowej, co nada ogłoszeniu większego profesjonalizmu i pozwoli zainteresowanym osobom poznać bliżej potencjalnego pracodawcę. Następnie podaj nazwę stanowiska oraz  dokładne miejsce pracy,  by płynnie przejść do kolejnych sekcji ogłoszenia.

Opis stanowiska – Pracownik administracyjno-biurowy

W zależności od rodzaju firmy zakres obowiązków pracownika administracyjno-biurowego może znacznie się różnić. Zależy to przede wszystkim od branży i charakteru przedsiębiorstwa, wielkości firmy, przyjętego modelu zarządzania czy też Twoich oczekiwań jako pracodawcy. Stąd też tak ważne jest, by w sposób precyzyjny przedstawić najważniejsze obowiązki osoby, na tym stanowisku. Zadania pracownika wypunktuj, rozpoczynając od tych najbardziej istotnych.

Przykładowe obowiązki dla pracownika administracyjno-biurowego to:

  • zarządzanie funkcjonowaniem biura,
  • bieżące prace administracyjne,
  • organizowanie, nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze,
  • budowanie efektywnej współpracy z innymi działami w firmie,
  • sporządzanie i kontrolowanie dokumentacji oraz korespondencji,
  • przygotowywanie dokumentów wysyłkowych i współpraca z firmami kurierskimi oraz spedycją,
  • tworzenie raportów i analiz,
  • bezpośrednia komunikacja z klientem,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • zaopatrzenie biura,
  • dbałość o pozytywny wizerunek firmy.

Jeśli praca ma opierać się na specjalistycznych programach dedykowanych danej branży, to również zamieść taką informację w zakresie obowiązków pracownika. W ten sposób skutecznie zawęzisz listę kandydatów.

Wymagania – Pracownik administracyjno-biurowy

W tej sekcji ogłoszenia skup się na wylistowaniu Twoich oczekiwań wobec przyszłego pracownika. Na stanowisku pracownik administracyjno-biurowy kluczowe są umiejętności oraz kompetencje miękkie, dlatego utwórz profil kandydata w oparciu o swoje realne potrzeby. Na szczycie listy wypisz najważniejsze oczekiwania, by kandydat miał świadomość ich wagi. Jeśli kluczowa jest znajomość konkretnych programów komputerowych lub języków obcych, umieść to w swoich oczekiwaniach i określ pożądany jej poziom.

Przykładowe wymagania na stanowisko administracyjno-biurowe to:

  • wykształcenie wyższe z zakresu administracji, zarządzania lub ekonomii,
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
  • odpowiedzialność, sumienność.

Oferujemy – Pracownik administracyjno-biurowy

Kandydaci poszukujący pracy jako pracownik administracyjno-biurowy zwracają dużą uwagę na tę sekcję w ogłoszeniu. Za punkt wyjścia obierz rodzaj zatrudnienia oraz wynagrodzenie. Możesz podać konkretną kwotę lub widełki płacowe. Następnie przedstaw pozostałe benefity, które masz do zaproponowania przyszłemu pracownikowi.

Przykładowe korzyści dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach administracyjno-biurowych to:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • niezależność i samodzielne realizowanie ambitnych wyzwań,
  • przyjazna atmosfera w pracy,
  • udział w kursach specjalistycznych podnoszących kwalifikacje,
  • dofinansowanie kursów języka obcego,
  • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe,
  • karta sportowa,
  • bony i paczki na święta.

Wzór ogłoszenia o pracę – Pracownik administracyjno-biurowy

Wzór ogłoszenia o prace na stanowisko administracyjno-biurowe być dla Ciebie przydatnym drogowskazem w momencie poszukiwania pracownika tego typu. Potraktuj go jako inspirację i dostosuj do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu nabierzesz pewności, że Twoja rekrutacja ma szanse zakończyć się sukcesem. Teksty w szablonie możesz dowolnie edytować i dopasować do swoich wymagań i oczekiwań. Gotowe teksty skopiuj i wklej je do odpowiednich pól formularza podczas uzupełniania treści ogłoszenia.

Pobierz wzór ogłoszenia – Pracownik aadministracyjno-biurowy

Szukasz Pracownika? Znajdziesz go na Pracuj.pl

Czytaj również

Telemarketer – wzór ogłoszenia o prace

4 min czytania

Sekretarka / Sekretarz – wzór ogłoszenia o prace

4 min czytania

Pokojówka - wzór ogłoszenia o prace

4 min czytania