Wskazówki

Specjalista ds. telesprzedaży – wzór ogłoszenia o prace

4 min czytania

W tym artykule znajdziesz przykładowy wzór ogłoszenia o pracę w telesprzedaży. Dowiesz się także, czego w ofercie pracy szukają kandydaci oraz na jakie elementy ogłoszenia warto zwrócić szczególną uwagę. Podpowiemy Ci, jak napisać ogłoszenie, dzięki któremu szybko znajdziesz nowego pracownika.

Ogłoszenie o pracę Specjalista ds. telesprzedaży – wzór

Opis firmy

W tej części ogłoszenia w 2-3 zdaniach napisz:

  • w czym się specjalizuje np. jakie produkty oferuje, w jakiej branży działa,
  • jak długo działa na rynku,
  • jakie są jej przewagi konkurencyjne,
  • podaj dokładną lokalizację miejsca pracy,
  • dodaj link do firmowej strony internetowej.

Specjalista ds. telesprzedaży – zakres obowiązków

Przedstawiając zakres obowiązków w ogłoszeniu, zacznij od kluczowych, głównych zadań. Zapisz kilka konkretnych punktów, mogą one brzmieć na przykład tak:

  • telefoniczna obsługa i wsparcie klienta,
  • telefoniczne pozyskiwanie klientów,
  • obsługa posprzedażowa klientów,
  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami,
  • doradztwo w sprawie produktów z naszej oferty,
  • realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych,
  • przygotowywanie zestawień oraz raportów zgodnie z bieżącymi potrzebami,
  • aktualizowanie bazy firmy w CRM,
  • współpraca z innymi działami firmy,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania – specjalista ds. telesprzedaży

Osoby, które wcześniej nie pracowały w branży call center, często mają wybiórczą wiedzę na temat specyfiki tego zawodu. Potrzebują zatem jednoznacznej i kompleksowej informacji, co będzie należeć do ich obowiązków. Z kolei doświadczonych pracowników interesują niuanse – porównują oferty, by sprawdzić możliwości rozwoju zawodowego i finansowego.

Z pewnością wiesz, że w tej profesji liczą się szczególnie kompetencje miękkie, takie jak choćby komunikatywność, inteligencja emocjonalna i umiejętność zarządzania stresem i emocjami. Naturalnie przydają się także predyspozycje sprzedażowe i umiejętności negocjacyjne. Uwzględnij w ofercie te aspekty, które mają dla Ciebie najważniejsze znaczenie. Zastanów się, czy konieczne będzie wcześniejsze doświadczenie? Czy szukasz kogoś na pełny etat, czy może znajdą u Ciebie zatrudnienie studenci, którzy będą oczekiwać mniejszego wymiaru czasu pracy i elastycznego grafiku? Czy znajomość języka angielskiego lub innego będzie potrzebna? Jeśli tak, to doprecyzuj, jaki stopień zaawansowania masz na myśli. Jeśli zakładasz system zmianowy, to również podaj bardziej szczegółowe informacje na temat godzin pracy. Pamiętaj, by rozdzielić kryteria „obowiązkowe” i „mile widziane”.

Przykładowy zestaw wymagań na stanowisko specjalisty ds. telesprzedaży:

  • umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych,
  • dobra dykcja,
  • perfekcyjna znajomość języka polskiego,
  • doświadczenie w pracy w telesprzedaży,
  • min. Wykształcenie średnie,
  • zaangażowanie w pracę i orientacja na wyniki,
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra organizacja pracy,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym.

Praca w telesprzedaży – sekcja ,,Oferujemy”

Przekonaj kandydata, że warto pracować w Twojej firmie i że telesprzedaż oferuje atrakcyjne perspektywy – pozwala rozwijać cenne kompetencje i osiągać satysfakcję finansową. Zaletą może być łączenie pracy z nauką albo wykonywanie obowiązków w ramach home office. Ważną informacją dla kandydatów są także wysokość wynagrodzenia, forma zatrudnienia, dostęp do narzędzi i sprzętu firmowego oraz świadczenia pozapłacowe.

Przykłady:

  • współpraca na podstawie umowę o pracę,
  • elastyczny grafik,
  • wewnętrzne szkolenia,
  • system prowizyjny uzależniony od sprzedaży,
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
  • zniżki na firmowe produkty i usługi,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • dofinansowanie zajęć sportowych,
  • prywatna opieka medyczna,
  • duża samodzielność w działaniu,
  • miła atmosfera pracy.

Wzór ogłoszenia o pracę – Specjalista ds. telesprzedaży

Wzór ogłoszenia o pracę to gotowe wskazówki, co wpisać w treści ogłoszenia na stanowisko Specjalista ds. telesprzedaży. Teksty w szablonie możesz dowolnie edytować i dopasować do swoich wymagań i oczekiwań. Gotowe teksty skopiuj i wklej je do odpowiednich pól formularza podczas uzupełniania treści ogłoszenia.

Pobierz wzór ogłoszenia – Specjalista ds. telesprzedaży

Szukasz Pracownika? Znajdziesz go na Pracuj.pl

Czytaj również

Operator koparki - wzór ogłoszenia o prace

4 min czytania

Murarz - wzór ogłoszenia o prace

4 min czytania

Serwisant - wzór ogłoszenia o prace

4 min czytania